tisdag 6 januari 2009

Andras montrar

Jag gillar att titta på andra personer sätt att göra montrar och marknadsbord, tycker det är intressant.

Nu har jag hittat en variant jag gillade massor:

Fönsterdörrar eller vad det heter som upphängning eller är det en vikvägg helt enkelt?


Små kartongresväskor som håller korten, fint.



Minibyrp också.


Åsså helheten till sist från: http://www.frenchcowgirl.com/
Hade nog inte haft så mycket svart och det där djurmönstrade i bakrunden var inte då kul, men helt klart mycket bättre än vad jag har fått till hittills...


Tycker det är fint med sådana här vimplar som man hänger


Det verkar kul i Skellefteå:

Kanske skulle åka dit, någon som vill samåka? det är ju trots allt några mil...
Nu hade jag tänkt åka på julgransplundring men gubben har bjudit in 11 personer på middag så jag får stanna hemma och städa :) han lagar måten såklart och gör det mesta men jag hinner nog inte sticka iväg på galej ändå. Ska bli kul med gäster.
Imorgon är det vardag och slut på alla konstiga söndagar mitt i veckan, ska bli skönt att gå upp på morgonen och vet att det verkligen är en onsdag och inte behöva undra ifall det är öppet på affären eller om jag skulle jobba idag eller inte. När det är helger så jobbar vi som mest i turismbranschen så när det är vardag är det lugndag här :)

0 kommentarer:

 
Google+