lördag 24 januari 2009

ledig en dag i veckan

Idag har jag haft min lediga dag och då tog vi en sväng till Klimpfjäll för att testa ifall barnen gillar att åka alpint. Det gjorde sonen i alla fall så det lär bli repris. Sedan palt hos deras mormor och morfar.

Imorgon ska jag förbereda en scrapbokingkurs som hålls på Kultsjögården på måndag och det lär ta ett tag att fixa. Dessutom har jag snart en order på scrapsaker färdig till en leverantör så det ska bli kul att få hem de varorna framöver och packa upp... sonen har bestämt vissa av varorna men jag tror inte det blir tatueringsstämpeldynor fastän det hade varit kul, kanske nästa gång. Vi ser ju på alla tatueringsprogrammen på discovery och det är ju kul att se på men tja njae jag är för feg för en riktig.

Har fått förfrågning om alla hjärtansdagskort så det kanske jag får sätta tänderna i natt eller imorgon natt...

0 kommentarer:

 
Google+