tisdag 13 januari 2009

mycket väsen för ett golv


Min jobbdag var såhär: göra hemsida medan ett gäng grabbar rev golv, drog ut spik och levde om som sig bör vid ombyggnationer... Imorgon ska jag göra det mesta jobbet hemma utan isolering flygande i luften och en ljudmatta av allehanda oväsen.

Det har äntligen börjat snöa och tövädret kanske tar en paus...snäääääla. Jag gillar snö, jag gillar vinter då det ska vara vinter. Gillar vår, gillar tö men i april inte i januari.





Mina två senaste sidor, inte direkt mina bästa men jag kände ett behov av att få göra något och att skriva ner vad som hände då så jag inte glömmer.
Till sist bara:
TÄVLA MED DITT NYÅRSLÖFTE!
Har du tänkt att göra om hemma till det nya året? Skjut inte upp dina inredningsplaner för länge! Varje vecka fram till den 23 januari vinner det mest inspirerande bidraget 3000 kr.
för IKEA har en tävling som du hittar här: http://tv.ikea.se/contest
Kom ihåg att Ikea förebehåller sig rätten att använda dina bilder i sin reklam utan ersättning ifall du skickar in ngt. Bara så du vet.
Lycka till.

0 kommentarer:

 
Google+