fredag 14 januari 2011

söta elakingar


När jag läste en tråd på forumet svensk scrapbooking så fick jag lust att rita små rackarungar utklädda till jävlar. Det för att de är sötare än vanliga och för att ta udden lite av otäckheten genom att de bara är dräkter. Min femåring funderar mycket på döden och spöken nu så jag tänkte att jag inte ska skapa fler läskigheter utan förklä dem en smula.
Nåväl tråden i forumet handlade om alster som säljer bra på marknader och design Annique som har den eminenta webshopen apidae sykompaniet tipsade om hennes kort och tändsticksaskar med "tack så jävla mycket" som hade sålt bra. Jag blev nyfiken för jag har inte gjort ngt med jävlar på så jag fick rita några :)
Massor blev fel men här fick jag till två varianter jag tål att se på...

I helgen ska jag göra lite saker med dem :)

1 kommentarer:

Ellis sa...

Rackarungarna blev fina, både läskiga och roliga! =) Ska bli kul att se vad du gör med dem!
Ha en trevlig helg!
Kram Elenor

 
Google+