onsdag 26 januari 2011

kul att göra själv

Det är roligt att kunna göra saker själv hemma och i min webbutik har jag lagt in lite digitala saker som du kan använda och göra själv med sedan.

En sak är ett digitalt grattiskort som är en PDF-fil (en filsort som inte ändrar på sig vilken dator man än har och öppnar filen) i A4 format som är den storlek alla i Sverige (nästan) har på utskriftpapper i skrivaren. Det kan du skriva ut hemma när du behöver den.
Sedan har jag lagt ut ett gäng digitala stämplar som man kan skapa med också och fler kommer på fredagen den 4 februari då jag släpper iväg nya stämplar inför alla hjärtans dag.
Så om du har ork och lust är du hjärligt välkommen in i min webbutik som börjar att vakna till liv nu. Ska ändra betalningssätt också så att Pay Pal funkar också...
Ny butik i Saxnäs
En roligt nyhet är att Vilhelmina hantverksgrupp är på gång att öppna en andra butik och denna gång i Saxnäs. Min syster jobbar för fullt med den och det är så roligt att något händer kring hantverk i byn, hade varit kul att få igång byn till ett mecka för hantverksintresserade. Vi har redan den fina butiken Fjällslöjd som Agneta Elebro har och det ska bli kul med en till.
Nej nu ska jag sova. Go Natt.

0 kommentarer:

 
Google+