söndag 9 januari 2011

min blogg och livet


Min lilla blogg har blivit en kortblogg, jag visar bara upp mina kort som jag gör åt mina trevliga uppdragsgivare I did it creations och Fresh brewed design. Var väl inte riktigt tänkt att det skulle bli så men det har varit så ett bra tag när jobbet, familjen och livet i övrigt tar sådan plats som det ska att fåfänga stunder av babblande framför en dataskärm har blivt så få.

Här är en bild av våra fina islyktor vi gjorde under december då vi inte just hade någon snö alls men vansinnigt kallt. Skulle lägga upp bilden på facebook därav den brutala texten på kortet, litar inte alls på facebook och fotografiers upphovsrätt...


Nu ritar och scannar jag de allra sista timmarna av långhelgen och imorgon startar vardagen igen, nästan, skolan på tisdag och minst heltid på jobbet från typ nu. Det jag ritar är stämplar i digital form som jag tänker ha till försäljning i min webbutik floweret.se som varit i ide så länge så länge...

Tidigare sålde jag mina stämplar på etsy.com den amerikanska sidan för oberoende små hantverkare och via en annan webshop och nu kände jag efter mitt lilla försök med julkulorna att jag ska testa 2011 att göra fler digitala stämplar och satsa lite på det.

Nyhetsbrev
För er som vill ha en gratis digital stämpel kan ni anmäla er till mitt nyhetsbrev HÄR så dyker det upp en fil automatiskt i e-posten när ni har verifierat att ni vill ha nyhetsbrevet... I nyhetsbreven ska jag testa att ha en gratis digital stämpel med i varje brev och testar nu hur det rent praktiskt ska gå till...men det lär bli en bild ni får kopiera helt enkelt...

Alla hjärtansdag
Den allra första nya kollektionen av stämplar släpper jag loss den 4 februari lagom till att kunna användas till alla kära mysiga valentinkort du ska göra...
Det har varit mycket skoj att rita dem och ser fram emot att se vad alla kan hitta på med dem.

NYÅRSLÖFTE
Känner mig orolig för att det inte ska bli något av mina stämplar denna gång, tidigare har jag bromsat mig pga att jag inte tyckt mig ha tid, det har jag aldrig men nu ska jag testa. Det är skrämmande att kasta sig ut och se ifall det mottas bra eller om det faller platt. MEN då har jag testat i alla fall...och vet...annars så skulle jag få gå och grubbla ifall det skulle blivit något och inte veta och bli bitter.

Så det är årets löfte, se till att jag inte har något att bli bitter för utan våga göra det jag vill...pretentiöst och högtravande men högst nödvändigt för mig just nu...

Så lycka till med era nyårslöften och hoppas vi ses!
Tack för besöket och välkommen åter.

KRAM
Camilla

2 kommentarer:

Fjällmor sa...

Heja!

Kram!

Stor!

Ellis sa...

Tack för den underbara freebie som kom när jag anmälde mig till nyhetsbrevet, här finns en skapelse med den:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15988722
Kram Elenor

 
Google+