fredag 13 februari 2009

vad händer en fredag

Fredag.
Målat med färg som behöver mycket god ventilation enligt burken, men jag stod nere i ett litet badrum i källaren med ingen ventilation alls. Jag hade ansiktsmask och då jag tog av den så ujujuj jag studsade upp för trappan och ut i friska luften. Tror jag ska dra mig hemmåt för nu har grabbsen målat med lackfärg här uppe också...

Vårt vandrarhems butik/café lokal börjar ta form nu och det känns som om en hel del projket börjar bli klara. Helt otroligt.

Nu har jag börjat ladda in med varor i webbutiken på floweret.se också och det känns bra att kunna erbjuda alla att sitta hemma och kolla också, har märkt att en del kan behöva lite betänketid innan de köper. Hoppas verkligen att butiken här i byn blir bra också och att det kommer några och fikar i caféet.


De här paketen med cardstock har jag fått hem och de var bättre än jag trodde, 25 papper för 69:- bidde det, släta ark. Ibland kan det vara som skönt att ha det även fast struktur är ju standard i mitt scrapbookande.


Ska ta och börja göra lite fler halsband snart, de är som bra att ha hemma ifall någon fyller år eller de är faktiskt rätt poppis och säler rätt bra.

0 kommentarer:

 
Google+