måndag 2 februari 2009

exploderar

Jag har fått världens sötaste lilla album att dekorera som gästdesigner för en scrapbutik och jag har så kul medan jag gör det så jag vill bara berätta allt om det men det får vänta ett litet tag till.

Idag har en bunt scrapprylar landat till min egen butik med vilmarkstema och jag ska åka hem med det och skapa några alster att visa upp i butiken om en månad. Det är så kul att jag nästan exploderar.

Ännu en fantastisk vinterdag men jag har varit inomhus och rensat rum i källaren där det ska slås ut ett hål till en dörr och sedan ska det bli två kontor där. I ett av dem ska jag sitta och fixa med floweret.se och ha lager och packa paket *hoppas jag* *hrm*

I´ve been working with the most cute little album the last days and I am having so much fun but I can´t show you anything yet since it is a guest design thing for a swedish scrapbook web shop. I have also received a box filled with roducts for my own shop so I have a second christmas day here now...

0 kommentarer:

 
Google+