måndag 5 maj 2014

Flyttat hem

en adresslapp med texten vi har ny adress
En inlandsbo klarar sig själv...

Vi som flyttat betyder bloggen i det här fallet...
Jag är ju en sann inlandsbo som ska klara av allt själv och har nu trixat ett dygn - eller mja några timmar egentligen plus uppehåll för sömn - med att få bloggerbloggen att hamna under min egen domän dvs www.floweret.se.

Jag gav upp till slut och chattade med supporten för one.com som är mitt webbhotell där en mycket pedagogisk Peter hjälpte mig förstå att jag inte riktigt gjort rätt och hänvisade mig åt rätt håll...

Så om du saknat min blogg (jag vet att det är nog mest jag som gjort det *hehe*) så vet du var den varit ett tag...

Högerklicka på bilden ovan och spara som, blir fin på ett flyttkort du kan skicka till någon om du verkligen har flyttat. Annars är det ju elakt att luras. Det är alltså en freebie - en gratis bild att använda privat.


0 kommentarer:

 
Google+