måndag 22 april 2013

Tips på bra utekläder för våren

Vi är testfamilj åt märket Tuxer och får kläder som vi ska använda och komma med kommentarer om. Här testar jag Tuxers jacka Aqua Lady och Aqua lady byxor i aprilregnet.


Här syns det att vattnet håller sig på utsidan och det är ju bra :)


likaså brallorna är kalas, gillar dessa Tuxerkläder bäst av de jag testat hittills. Så om du funderar på ett bra basplagg i vår och sommar som är vind och vattentäta så är jag en varm förespråkare för dessa - men kom ihåg att jag är sponsad av dem och kanske är lite snäll i omdömmet MEN jag har inte tidigare bemödat mig att tipsa om ett plagg trots att jag testat deras grejer i ett år så det kanske räknas nu när jag gör det :)

Enda jag inte gillar är kardborre vid anklarna, får en så påsig stil kring knäna när jag är kortbent...

0 kommentarer:

 
Google+