söndag 26 september 2010

Mitt första ATC i en utmanng på IDIC



Ett paket med Weathered Papers av Toucan Scraps var det denna gång och vi fick göra ATC kort, artist trading cards. ATC får vara 6,4 x 8,9 cm stora och bara bytas inte säljas och det var väldigt roligt att göra. Jag använde de digitala papprena till att skriva ut och sedan klippa ut denna tjej som plockar blommor... Nu kanske jag får lov att göra fler så jag kan börja byta. Mitt ATC kort dykerförresten nog upp först på onsdag på bloggen.

Här är det papperspack jag fick jobba med, passar bra till höstiga kreationer.

och häng med på veckans utmaning och ha chansen och vinna kul grejor!

Nu är det även 31% REA på alla digitala stämplar och digitala papper hos butiken! - det är bra att fynda lite höstiga stämplar nu med andra ord...

3 kommentarer:

Gem sa...

a fab ATC! Gemma x

Georgia Ehrmann sa...

wonderful ATC! I love the papers that you used and the paper piecing is great!

Angela Toucan sa...

fabulous paper piecing.

thank you

 
Google+