torsdag 26 augusti 2010

oreda?

Mitt liv innehåller en hel del oreda. Det hoppas jag kunna inreda bort. Nu börjar min resa mot ett redigare hem :)

Jag börjar inte med att rensa i röran utan jag passar på att hitta inspiration - ja hur ska man annars kunna veta hur fint man kan få - ja jag bara undrar HA just det. Kanske lite är det för att slippa ta tag i oredan men det viskar jag bara lite lågt för mig själv...

Så min inspiration komemr från Norge idag: LADDA HEM ETT MAGASIN
Vackert vackert vackert....även info om att sälja saker på nätet och det är ju inte fel att få...jag har testat dawanda, etsy och signerat, collectionofdesigners och egen webbutik. Kan inte säga vem som är bäst, kanske får vika ut mig i den frågan framöver.

Hon som skrivit magasinet har en blogg och heter Jeanette Lunde.

0 kommentarer:

 
Google+