Enkelt och rätt snabbt gjort och jag är nöjd dessutom. Bara bra saker. Gjort med min digitala stämpel med julkula med stjärna och min egen jultextstämpel i gummi.
Din tid kommer!
1 timme sedan
Enkelt och rätt snabbt gjort och jag är nöjd dessutom. Bara bra saker. Gjort med min digitala stämpel med julkula med stjärna och min egen jultextstämpel i gummi.
0 kommentarer:
Skicka en kommentar