tisdag 15 juni 2010

schyssta tröjor







De senaste korten ovan.
SCHYSSTA TRÖJOR
Har planer på att köpa in T-tröjor som är schyssta från Earth Positive som är en unik kollektion som täcker allt från ekologisk tillverkning till etisk rättvisa. Men framför allt är de tillverkade med hjälp av förnybar energi, framställd från vind och solkraft. Resultatet blir en reducering på ca 90% av koldioxidutsläppet jämfört med en ”traditionell” produktion.

Genom att tillverka ekologiskt och etiskt försvarbara produkter visar man att T-shirts tillverkningen - en av världens mest miljöförstörande industrier som försörjer musik, mode och profileringsbranschen - kan hitta nya vägar.

Jag har tidigare köpt in "vanliga" t-tröjor som jag dekorerat med mina tygfåglar och de sålde jag alla jag hade nästan, tror jag har någon kvar i Vilhelmina på butiken Hantverkshuset i Kyrkstan. Nu har jag hittat ett bra och prisvärt alternativ som inte kostar skjortan! (o hoho så kul då)

Enda problemet kan vara storlekarna, såg att deras L var 38 *hrm* brukar inte large vara 40 och XL 42 eller?

Ja jag får beställa prover och kolla hur vidden är...

0 kommentarer:

 
Google+