onsdag 11 mars 2009

denna vecka

Denna vecka (från i lördags till nu på fredag) har jag jour vilket innebär att jag ständigt har med mig en bokningspärm och har kopplat vandrarhemmets telefon till min mobil så igår tog jag sparken ner till vandrarhemmet och skulle sälja jaktkort till några norrmän vid 21-tiden.

Idag åkte sambon ut på säljturné och blir borta hela veckan så nu får jag lämna över telefonen till en kollega för det är mindre praktiskt att ta sparken med två barn vid 21-tiden och sälja jaktkort...dels har sambon bilen och dels ska små barn vara till sängs vid den tiden...

Jag har alltså inte direkt prioriterat att blogga eller internetta men det kommer väl igång snart, helgen är jag ledig och nästa vecka ska jag göra hemsida så då lär jag blogga mera.

Underbar lek-affär har Moline i sin blogg, klicka på länk till höger så får du se...

kram

0 kommentarer:

 
Google+