torsdag 20 september 2012

Butik i garderoben


I ett år har syrran drivit en butik i Saxnäs åt hantverksgruppen i Vilhelmina och föreningen bestämde sig för att stänga i våras. Jag ville inte att det under högsäsong skulle stå en tom lokal här i byn så jag drev den själv i juni och juli. Augusti tog jag sommarlov och nu håller jag på med att städa ur den. Istället piffar jag till en ny webbutik www.snösparv.se och har flyttat butiken in i en garderob... det är bra hyra men inte så stor kundgenomströmning kring garderoben :)

Här kommer lite bilder från min garderobsbutik...

 Först var det tomt...

Sedan kom det lite hyllor...


 till sist var det fullt av varor!

 Nu hänger ugglekompisarna på rad...

Favvotapeten från Hanna H på väggen och ditt och datt överallt.

Nu ska jag "bara" uppdatera www.snösparv.se också...

0 kommentarer:

 
Google+