tisdag 19 oktober 2010

Varma vinterhälsningar - Varm winter wishes




När jag målade kortet var det vitt på marken och det kändes att det var vinter på väg. Nu har den smält bort och det regnar istället så det dröjer nog innan det blir såhär som på koret...
When I made this card there was snow on the ground here bt now its raining and it seem to be a longer time than I thougt until this winter is over us... also used the cabin stamps trees on this card...

Kom ihåg att det är 40% på Robyns stämplar nu - detta är en (eller två) av dem!
Se inlägget nedan!

remember that Robyns digital stamps are 40% off now - the stamps above is two of them - see the post before this one to get the code!!!

Tillägg: Detta kort är ett tittskåpskort, två lager papper som jag vikt kanterna på så det blir som ett skåp. Yttre delen har en stor cirkel urklippt och den inre har flickan i snön.  Jag ska leta åt en bättre bild av sidan av kortet så syns det bättre.

4 kommentarer:

Fjällmor sa...

Åh så vackert!

viktoria sa...

Snyggt. Hur har du gjort den fina ringen så bild kommer under överdel ok dålig att förklara, hoppas du förstår. Riktigt snyggt.

Unknown sa...

Tack :)

Ska leta åt bättre foto på kortet så syns det bättre hur jag gjort. Men det är två lager papper i alla fall, svårt att förkalra i ord känner jag.

viktoria sa...

tack. tack själv för besöket. ok ja de vore toppen om du hade lust o beskriva detta kortets tillvägagång.

 
Google+