tisdag 19 november 2013

Nytt, gammalt och mittemellan.


Uppdatering av butiken min.


Den som jag bara råkar ha ;)

Nedblåst gran
Det har blåst ner en fin gran på grannens tomt som vi fick ta hand om, helt plötsligt tack vare stormen Hilda har vi nu ett gigantiskt julträd att sätta upp - UTE - obs ute... hoppas vi inte ska ta in den för då måste vi såga hål i taket.

 

Roat mig ibland med att uppdatera butiken lite och har nu lagt till några favoriter som blivit kvar och några nya sprillans färska färskingar.

Nu när jag inte är med i hantverksföreningen och inte säljer via deras butik eller inte engagerar mig till att sälja på marknader så har jag ett litet lager här hemma som jag tycker det är lite synd att de ska börja samla damm.

Brukar ge bort mina alster lite då och då och det brukar bli mycket uppskattat. Fast nu har jag nog gett bort något av allt till alla eller?


http://floweret.tictail.com/product/jag-3-sy-halsband

Marknadsföring
Jag har inte direkt varit så bra på att marknadsföra mina webbutiker så jag har mest gjort dem för att lära mig och så är fallet med min nuvarande också, det är så kul att lära mig nya saker att jag inte kan låta bli att göra nya butiker på nätet hela tiden men det är ju ett problem iom att kontinuiteten missas - måste hela tiden ragga nya kunder då mina som hittat mig inte kommer tillbaka för jag har bytt butik ;)

Klantigt men tja det är självvalt så jag kan inte klaga - bara konstatera fakta :)


http://floweret.tictail.com/product/tr%C3%B6ja-med-hus
Barntröjor i ekologisk bomull
De sista t-tröjorna i barnstorlek av de fina av ekologisk bomull har jag lagt ut nu, några till i vuxenstorlek har jag kvar men då utan hus.

Så nöjd med dessa t-tröjor från Anvil, de är så sköna och är så schysst producerade att jag inte får dåligt samvete av att ha köpt in dem.

Att löda i tenn var min stora passion ett tag och jag har åter igen börjat gilla det, så det blir nog en hel del sånt framöver tror jag.


0 kommentarer:

 
Google+