onsdag 2 november 2011

78 deltagare i utmaningsbloggen...

Ojdå, min utmaningsblogg som du har länk till HÄR hade hela 78 deltagare denna månad och jag tyckte att det var många månaden innan det med 44...

Hm. Jag hade tänkt ha den ett år men får väl se om jag fortsätter eftersom den verkar gå bra... å andra sidan är det så många utmaningsbloggar där ute och många kortmakare har som sport att vara med i så många som möjligt för att synas för sina uppdragsgivare skull...dvs att Design team är med i flera utmaningar för att få trafik till sin blogg och göra reklam. 

Vilket inte är fel men det blir lite av en konstruerad trafik, det är mest andra design team som hälsar på för att de måste skriva på alla deltagares sidor...att ingen riktig ser på det man skapat utan bara susar förbi för att skriva en rar kommentar innan man tar nästa på listan... Det är väl varken en vettig användning av tiden för den som susar förbi eller för den som är med i utmaningar för att den bör vara det inte för att det är kul. Det kan ta död på kreativiteten och det är det minsta jag vill...




Har ni förresten upptäckt att jag nästan stavade fel på min banner?
Hrm, glömde ett E - fick pilla dit det efteråt...


0 kommentarer:

 
Google+