måndag 30 maj 2011

pin up

Jag kommer aldrig att bli en Kat von D utan får lov att nöja mig med att köpa Kenny K stämplar och göra kort samt halsband av vintage pin up bilder...

Känner mig inte direkt ledsen över det :)



Detta halsband är en tunn smyckestråd med ett hänge i trä med en bild av en snygg pin uppa från 50-talet som jag klistrat fst och glaserat med en genomskinlig smyckeslack som ger det en tålig yta och en glasartad yta. Har en i grönt som jag sliter på nu för att se hur hållbar den är.

Har gjort en Kenny K studentska också men den får visas upp en annan gång då beställaren har sett det och är nöjd...

Idag är det SOL!!!! Ska ta hand om vår blåbärsbuske som fått bladlöss ARGH och olja utemöbler innan det är datajobb igen och hårt slit inomhus i jobbsvängen. KRAM!

0 kommentarer:

 
Google+