måndag 28 februari 2011

Mars, imorgon



Nu är det klart med alla tillstånd som krävs för att få baka bröd så nu kör bageriet igång.


Hela vårvintern ska det bakas och jag har varit med två dagar så nu börjar jag få kläm på processen. Bakat tunnbröd har jag gjort förr med mamma och syrran men inte i denna mer organiserade och stressigare form där allt ska hinnnas med liksom paktering och städning innan det är dags för dagishämtning...


VECKA 10 = SPORTLOV

Då ska marsfjällsbröd ha ett cafe i slutet av veckan och ha mer lattjolajban i huset mitt emot Saxnäsgårdens entré tillsammans med Hantverksgruppens butik. Mer inforamtion framöver.

Det är den sista dagen i februari detta år och mars betyder kalastema hos min webbutik.
Min duktiga designers har jobbat med mina kalasiga digistämplar och på fredag släpper jag loss dem i utmaningsbloggen och i butiken.
Nu är det mer datorjobb framöf mig och en solig promenix sedan att hämta barnen, imorogn är det bakeri som gäller. So long!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken action!

Vårkänslor?

 
Google+