söndag 10 oktober 2010

gissa vad vi gjorde igår



Foto: Västerbottens kuriren, ALLAN FJÄLLSTRÖM

Vi såg Silversara och Stålhenrik på riktigt i Vilhelmina. Oj vad spänd femåringen var, hon var alldeles tyst och stel hela tiden innan de kom upp på scen och tidigare vaknade hon och skrek på morgonen IDAG SKA JAG FÅ TRÄFFA DEM. Hon sa hela i´tiden "Åh den här sången kan jag" och "Den här sången har jag hört" .

De tog sig tid och pratade med alla barnen och det var en fin stämning i lokalen och allt var fint arrangerat. Bra konsert som även de vuxna gillade, det fanns små roliga saker som även vuxna kunde flina åt och jag tror att alla åldrar var mycket roade under showen. Det är sällan jag sett en så entusiastisk publik !


Tack Sara & Henrik för att ni kom hit upp till obygden och tack arrangörerna för att ni gjorde det möjligt. Tack tack tack.

0 kommentarer:

 
Google+