fredag 9 januari 2009

trött






Underbara bilder av uppslag i tidningar från: http://stampington.com/
Jag tror jag måste köpa lite sådana när jag slutar att köpa godis för lite uppoffring får det allt bli för att ha råd med alla dessa magasin jag vill ha...
Ni som inte är med på blogger a year of color kan besöka gästdesignern denna månad som är en gammal favorit för mig:


har henne på min favoritlista i datorn och gå gärna dit och titta på hennes underbara ringar.
*ska inte göra ringar* tror ni jag kan hålla mig? Hon har dessutom varit med i flera av tidningarna jag vill köpa ovan...
Nu känner jag mig så trött.
All entusiasm och adrenalin som pumpat de senaste dagarna över att vi är företagare har nått sitt lilla slut, alltså inte totalt utan bara en känsla av trötthet kom ikväll. Vi tänker och jobbar konstant med detta och vi har beslutat att i byggskedet ha söndagarna heliga då vi ska göra "normala" saker som att sova, äta bullar hos mina föräldrar och bara vara.
Imorgon kommer det att kännas kul igen men jag måste tillåta mig att vara trött och sliten och inte tväta, damma och vara superenergisk hemma också nu. Det går inte.






0 kommentarer:

 
Google+