torsdag 30 juli 2009

banderoll

kortet är inspirerat av tack-kortet jag fick från Pysslarna efter jag sponsrat deras träff, tyckte det var ett kul sätt, har ingen bild på hur det öppnas men när ankrarna vrids upp kan du vika upp biten med hjärtanen och frigör även den undre sidan så hela kortet kan vikas upp. Kul. Tack för tipset.



Håller på med att måla en skärmvägg/banderoll i tyg för marknader, tänkte ha den som bakrund bakom mig och marknadsborden få se hur det blir... är på god väg i alla fall. Min far är satt på att fixa hållaren av trä, han är bra på sånt.


Jag är värdelös på att marknadsföra mig och har inte haft tid till att bry mig om floweret-butiken, det är synd för jag gillar att jobba med den och det vore kul att få den att rulla hyffsat. Nåja en bal på slottet kan ju också vara urtrist och tråkig och och och...


Kram.

0 kommentarer:

 
Google+