lördag 17 januari 2009

söker design team medlem snart


Kämpar på med julfotografierna...har inte gjort 2007 års julfoton så jag tänkte att 2008 skulle inte gå samma öde till mötes.

Jag har insett jag kommer att behöva en design team medlem under 2009. Jag har för mycket att göra för att hinna allt jag behöver på pysselsidan också, och så behöver jag ett bollplank.

Jag håller just nu på med att fundera på vad jag önskar av en DT-medlem för floweret.se och hur allt ska formuleras. Hoppas på att kunn alägga ut information om det inom två-tre dagar här.

I am looking for a DT member for floweret.se but I have to come up with my rules for the contract first so I know what I am looking for... hope to come up with the info in two-three days.

I am working with my christmas pics from 2008 since I havent done anything with xmas 2007 I felt that I had to do something so they dont just lay in a box too...

0 kommentarer:

 
Google+