måndag 17 december 2012

Bloggfavoriter

 Idag presenterar jag två bloggfavoriter:


 Här hittar du länkar till fina ställen att se mer pyssel och hantverk och du får se fantastiska fotogtafier och underbara idéer som du kan sätta igång. Jag hittade hit via instagram och gillar att se på alla fina inspirerande foton. Ett tips för en snöig dag då du behöver piggas upp.



En gammal favorit, hittade henne via Flickr där hon hade gjort så fina filtkakor att jag gjorde egna versioner av mörk filt till barnen för några år sedan. Nu har hon mer spännande att se på gör tex adresslappar till paket av tyg väldigt välgjorda och vackra. Underbart och inspirerande hela tiden.


Hur hinner de?
Jag bara undrar, hur får alla tid att göra så mycket fint?  Önskar jag hade deras effektivitet jag lyckas bara skotta snö och planera vad jag ska göra och inte så mycket mera... eller deras extrra timmar på dygnet...

Men nu ska jag sluta knappa på datorn och gå och göra något då kanske jag hinner jag med ;)

Kram.

0 kommentarer:

 
Google+