torsdag 25 november 2010

Digitala gratulationskort



Håller på med att göra digitala gratulationskort till min butik på nätet och har två test till dig.

Ladda hem Hurra det är din dag-kortet.

Köp ett  grattiskort  HÄR och skriv ut då du behöver.




Tanken är att du ska kunna köpa PDF-filer med kort och skriva ut när du behöver ett kort. Designen är ett A4 som du viker två gånger så du får ett rätt stabilt kort även om du skriver ut på vanligt kopieringspapper. Om du vill kan du klistra ihop sidorna och få ett ännu stabilare kort. Nå om du har tid och ork får du gärna berätta vad du tycker då det är mitt första försök och jag behöver ris och ros för att förbättra det.

I am doing a test right now with digital greeting cards for you to download in my webshop and print when you need it. They are in Swedish and my first one is here as a freebie ready to be downloaded and printed. Its my first try and I need some feedback. So if you have time and interest I ´d be thrilled to hear what you have to say.

3 kommentarer:

Gurkiss sa...

Himla smart :)

Kram Gurkiss

Gurkiss sa...

Jag är jätte glad för att ha "träffat" dig :)
Du gör mycket fint. Din halloween skylt gillade jag väldigt mycket :)
Kul att vi är två svenskar i teamet :)

Hoppas du får en toppen härlig 1:a advent imorgon :)

Kram Gurkiss

weva sa...

Tack så mycket!!

 
Google+