tisdag 29 maj 2012

Fröken student


I tidningshögen från min syster fanns det med papper och dessa för att fira den brittiska drottningens diamant jubileum tänkte jag kunde passa en punkig pensionär... Färglagt med mina nya alkoholpennor men tog en för gul nyans först innan jag upptäckte att CR2 var bäst i paketet med ljusa pennor till hy. Nu har tanten en lätt gulsot men å andra sidan blir ansiktet lite lättsolsvedda med CR2 men tja - får väl köpa en ny nyans för att hitta en perfekt hudfärg.

Digistämpel från Little musing.


Det stundas för studenterna att springa ut i det gröna och här kommer ett kort med en digistämpel från Mayzy Art som fick sällskap av en studentmössa jag ritat.


Återvinning av goda idéer

Goda idéer går runt runt i bloggvärlden och de pappersrosror jag gjorde efter ha sett en bild på flickr tror jag har hamnat här nu. Tänk nu fick jag lust att göra några igen :)

Det är det som är lite av det roliga och det tråkiga med bloggvärlden. Det finns några ideer som går runt runt och det som är kul är ju att de blir olika för varje person som gör dem. Det tråkiga är ju att man är redan mätt ofta - att samma sak har man sett i blogg, i tv, i tidning och så går det ett varv till. Det är nog både enklare och svårare att göra bra tidningar nu, allt har redan varit ute på nätet innan...


0 kommentarer:

 
Google+