fredag 30 december 2011

Favoriter från 2011

 Storfiskaren med vatten av vellum.

 Pastelliga kort med mina egna digisar.

 Decupageade ägg med mina digisämplar på och två banners jag hämtade från en annans webbsida.

 Mina moln som finns till salu i hantverksbutiken, eller liknande i alla fall.

 Skylt/nyckelringar/flaskkort eller vad du vill ha dem till - av trä & tyg & papper - finns andra nu i hantverksbutiken i Saxnäs. Gjort nya hela året.

 2011 året då jag började göra smycken, av annat än att löda i tenn alltså. Dessa är av trä och stämplade med egna gummistämplar.

 Ett av årets få julkort, drog ner på den produktionen - gjorde fler likadana istället för alla olika.

 Höstruskigt kort, gillar färgerna.

 Julkänsla - dessa fanns också i hantverksbutiken men såldes och satt på någras paket i jul... gillar tagsen jag hittat hos en trevlig freebieblogg - se i blogglistan.

Detta var även året då jag fick en släng av shabby chic fast jag är mer industrirå än gulligt vitt och spets, men fint blev det om jag får säga det själv.

0 kommentarer:

 
Google+