lördag 18 september 2010

två månader kvar...potter...

Två månader kvar...
några trailers att titta på tills dess...

Jag satt i en buss på väg hem och hade två pocket i väskan, de där första av Harry Potter, kunde det vara något eller var det barnböcker bara...men dessa hade kommit ut med "vuxnare" omslag och efter första sidan var jag fast. Jag gillar star trek, sagan om ringen, Narnia och allt liknande och när Harry Potter kom blev han en av mina hjältar... Jag har läst den sista boken flera gånger och undrar hur tältscenerna ska kunna bli bra film...det är rätt länge de tältar men tja det är ju två filmer så en film med tältning och en film med slaget mot voldemort...

Oj oj kan knappt vänta tills jag kan börja läsa Harry Potter till barnen...ett tag kvar dock...

1 kommentarer:

Ellis sa...

Jag läste Harry Potter i sträck när de böckerna kom ut och det ska bli spännande med filmen! =)
Kram

 
Google+