lördag 4 september 2010

Design Team medlem


Jag har fått äran att vara med i design teamet hos "I did it creations challenge blog" och jag startar den 19 september med mitt första kort där.

Jag kommer att vara noga med att märka inläggen med stämplar sponsrade av dem för att ni ska veta när jag har fått en stämpel och med andra ord marknadsför dem och när jag gör "vanliga" kort.

Det ska bli spännande och roligt att få leka med olika digitala stämplar som jag har verkligen fastnat för nu, det är så kul att kunna ha många olika stämplar utan att ruinera sig och utan att de tar plats. Måste dock vara duktig på att säkerhetskopiera bättre nu mina filer för om datorn kraschar så försvinner ju stämplarna också...
Glada hälsningar från mig!

5 kommentarer:

CARLA PREDIGER sa...

Hi Camilla,
You does a nice work. I don't understand the language, but beautiful things don't need words to be explained.

Maiden sa...

Tjoho! Grattis till uppdraget! :-)

Gurkiss sa...

STORT GRATTIS :)

Jag kom också med i Design Team:et :)

Kul att det fanns en till svensk :)

Har du förstått allt ännu? Ang vad klockan är hos dom osv?

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Jasmine Wilmany sa...

Cool!
♥Jasmine

Katja sa...

I am also dt-member of i did it creations. You make very pretty cards.Hope we have lots of fun together!

Greetings,
Katja (The Netherlands)

 
Google+