onsdag 22 februari 2012

Örhängen

Ibland kommer det en våg av skapande och igår kom det en sväng av örhängen från pysselrummet. Var förbi hantverksbutiken och hängde upp några men det bidde fler och dem ser ni här...

Först gjorde jag ett par med tre turkosa sötvattenpärlor till mig själv och de blev helt okej så jag gjorde ett par till som nu finns i butiken i saxnäs och http://www.floweret.se/ för jag fick ihop tre stycken i ett naffs - annars brukar det ta evigheters evigheter men det gick bara finfint igår...

Sedan har jag haft ett gäng fina swarovskikristaller liggande i lådan med pärlor ett tag och nu fick jag ihop dem med röd snöbollspärlor av glas, de blev bra om jag får säga det själv. Håller på med ett par i annan stil med swarovskikristaller till mig, det blir fler dinglande hängen på en ring tror jag ifall jag får ihop orken att göra två, ibland blir det bara ett hänge och öron har jag två av så kan bli lite opraktiskt.

Dessa ska hamna i saxnäsbutiken nästa gång jag går dit.

Här har vi mera pärlor. Först vita sötvattenspärlor med örkrok av sterling silver kanske till en vän - kolla på dem här nurå så vet du hur de ser ut - och en trio i olika färger som jag nog ska ta till saxnäsbutiken. Gillade dessa tre nyanser ihop, kanske tar och behåller dem :)  får se...


Nu har jag nästan inga kvar av de här fina blå pärlorna - ett sista par till butik - sedan får jag köpa nya pärlor :)  jippie!
Ja nu har jag börjat lägga in mer saker i min webbutik http://www.floweret.se/ och inte bara på epla.se jag vet inte om epla är så bra på att dra till sig trafik och kunder men jag ger det ett tag till innan jag ger upp. Nu ska jag städa eller bara slappa lite för jag är helt trött i huvudet av pluggande. Har läst om webbdesign hela dagen tills nu när barnen slutade skolan och ögonen är dataskärmfyrkantiga!

Lycka till syrran - idag flyttar hon till Abisko - ska bli coolt att se vad hon hittar på!

0 kommentarer:

 
Google+