torsdag 25 februari 2010

Min familj på en scrapbooksida



Jag har lekt med min vinst från Creativica och fick ihop en sida med min älskade familj.

Jag har använt stora blommor från imaginisce, penna journal and title från ZIG, påsnitar från O´scrap, spillbitar från olika pappersserier och häftapparaten, dubbelhäftande tejp från You do samt min evigt använda limpenna.

Titeln har jag klippt ut av spillbitar och limmat fast på en bit vit kartong och sedan en svart. På de stora bokstäverna har jag satt fast små bokstavsklilstermärken som bildar ordet "min".

De hade blå, rosa och vita överdelar på sig så då fick de var sin matchande blomma på sidan, en blomma för varje fantastisk familjemedlem.

I mitten stansade jag ut en rund bit papper och klippte ut en större och lade den på varandra innan jag stack en påsnit genom dem och fäste dem på blomman.

Häftapparaten är kanon då jag fort vill fästa ihop saker på en sida liksom min limpenna som jag har svårt att pyssla utan.

0 kommentarer:

 
Google+