måndag 23 november 2009

Butiker i närheten

Nu ska jag slå ett slag för att köpa gynna lokalproducerade och handgjorda saker. Här i trakten har två webbutiker förutom min egen startat detta år nämligen:

www-krea-tiva.se

Här kan du hitta smycken, vantar, pannband och mycket mera i en mysig webbutik som ständigt uppdateras med nya saker. (foto från kreativa)
---------------------------------------


www.handsktummen.se

Gårdsbutiken i Handstummen har gett sig ut på nätet och har en del smaskiga saker till julbordet eller som presenter. Väl värt ett besök eller tre... (foto från handstummen)
-----------------------------------

www.floweret.se

Åsså min egen sömniga webbutik där jag kommer att fokusera på mina halsband med glashängen lödda med tenn nu ett tag.

Alla butikerna har bloggar som du kan följa också....

------------------------------------
S N A R T Ä R D E T J U L !!!!
Tänk på att beställa i tid innan jul, helst redan i veckan eller första veckan i december för att vara säker på att få hem sakerna i tid innan jul!!!

0 kommentarer:

 
Google+