torsdag 19 november 2009

Blandade kort med mina textstämplar

Här är några kort jag gjort med textstämplarna som jag lät trycka upp i höst. De har verkligen underlättat mitt skapanade och finns det intresse att beställa A5 ark för 198:- inklusive porto så komemr jag göra en beställning inom kort, har redan en intresserad.

Fiskars kantstans har fixat den fina kanten på pappret, duttat med en tunn penna runt kanterna för att få till prickarna. Geggat med stämpelfärg på kanterna och lämnat mitten fri och lysande vit.

Ett manligt gratulationskort, är lite missnöjd med placeringen av "på födelsedagen" men tja har man stämplat så har man... Stickers med siffror från Basic grey.


Tjejigare kort med slottstämpel från Artemio. Band reprint.


Enkelt julkort med hjälp av mallar från Mirabylls eminenta blogg. Påsnitar/brads har jag fått i en swapp nån gång.


Här har jag gjort ett fejkat minibrev på kortet. Stämpel från reprint med bebisen, band därifrån också.

0 kommentarer:

 
Google+