fredag 27 februari 2009

Närmar sig invigning

Nu är det bara några dar kvar innan vår nya butik och cafe öppnar i Saxnäs närmare bestämmt på söndag och vi har fullt upp men ändå inte alltför hysteriskt. Kaffemaskinen kom idag så nu håller vi på att testa att göra de första kopparna espresso och maler vårt ekologiska kaffe och myser framför braskaminen.

Jag har fyllt upp scrapbookhörnan med allt vad jag förmår och hoppas på några glada shoppare som låter sig frestas av öppningserbjudanden, det kom två pallar flugfiskesaker också, grymma erbjudanden från flugfiskebolaget LOOP.

VIiär med i tidningen
Vi var med i lokaltidningen som är en gratistidning för inlandet här i Västerbotten och det var en bra artikel. Sidorna 28-29
Titta här: http://www.lokaltidningen.org/php/images/Flip/LT-09-02-36-sid/index.html

Det ramlar in intressant ansökningar till mitt DT och det är så roligt att ni tar er tid och skriver till mig och vill vara med och hjälpa mig att fixa till floweret.se Kul.

Nej nu ska jag jobba vidare och sedan hämta mina små hulliganer på dagis!

KRAM!

0 kommentarer:

 
Google+