fredag 28 november 2008

Byter blogg

Jag byter blogg, igen. Min tredje blogg är det nog.
Först hade jag den här: http://floweret.blogg.se/
men blev less på att ha reklam intill varje inlägg
så då bytte jag till den blogg jag får via det ställe jag har webbhotellet för min hemsida : http://blogg.floweret.se/#home

men där får jag inte ha något kul alls, jag kan inte länka till någonting och jag kunde inte ha min musik eller så på den sidan och jag vill ha lite krims-krams och pluttelidutt som gör livet med bloggandet lite roligare. Inte minst en bloggfavoritlista så jag lätt kan hålla koll på de jag gillar att hålla koll på. Jag är vissen på rss-feeds och vad sådant nu heter men en blogglista kan jag få till.

Har funderat på att skriva på engelska också eftersom jag blir putt då jag ser roliga bilder på flickr och sedan hittar en blogg på portugisiska som jag inte kan läsa. Engelska, tyska och spanska kan jag fixa och ibland även lite danska ;) men resten är som kört. Japanska bloggar är extremt svåra att förstå...

Nu är det väl bara att byta alla länkar också. Sucka. Det lär dröja innan allt är smidigt igen men snart så...

Välkomna hit.

0 kommentarer:

 
Google+