torsdag 28 november 2013

Tre fina freebie julklappsadresser


Ibland är jag lat. Då vill jag att det ska gå fort och paketen ska bli klara. Då är det praktiskt med utskrivbara etiketter till paketen.

Här har jag hittat ett gäng fina som kan komma till nytta i år. De är gratis att hämta hem och skriva ut men var noga med att inte skriva ut för att sälja eller lägga ut dem på era egna sidor utan att noga visa vem som gjort dem, det är schysst och lagligt...

Testat att ladda hem dem och skriva ut dem den 28/11 2013 och då fungerade länkarna. De är ju minst ett år gamla men funkar ännu, det kan ju vara skönt så ni inte blir lurade till ett ställe som inte funkar MEN man vet ju aldrig kan ju vara så att bloggarna tar bort dem så skynda fynda :)

  1. Wee gallery 
Jag skrev ut dem i 60% storlek, då blev de mer som jag ville ha dem, det ryms i originalet 4 st på en A4:a så det passar ju för stooooora paket.



2. Thats happy

Superfina i granen också, kräver lite finlir i klippningen men bara du använder en vass sak och håller saxen stilla och rör pappret medan du klipper är det enklare att få en snygg kant runt.


3. Fellowfellow
Förtjust i julgranskulor och dessa kan du välja att skriva ut i A4 vilket är praktiskt för oss svenskar och vår standard, blir inte knas i skrivaren som det kan bli med letterstorleken som amerikanarna envisas med ;)


0 kommentarer:

 
Google+