tisdag 22 mars 2011

Butiken i Saxnäs / The craft shop

Nu får ni se hur det ser ut i butiken i Saxnäs som drivs av Vilhelmina hantverksgrupp där jag är medlem och säljer mina saker och material till scrapbooking nu när min gargebutik är översnöad.
Här är jag :)

Mitt emot entrén till hotellet Saxnäsgården är butiken. Mycket bra placering, bussarna stannar just utanför ingången också så det är centralt i byn ...

Min hörna i butiken. Den gapar rätt tom nu, måste ta och beställa hem roliga saker och göra mer saker också...


Massor med smaskens finns här... inte minst vårt tunnbröd vi bakar i samma hus, bakar nästan varje dag och allt vi bakar säjer så det är svårt att hinna med vilket är mycket kul.

Praktiskt är att man kan betala med kort också, vilket underlättar då det är 9 mil till närmaste bankomat...


2 kommentarer:

Hegu sa...

Vi håller på att börja planera vår semester...som ju ska gå till norrland i sommar. Första anhalten blir Saxnäs...hoppas att vi kan ses då och scrappa lite...:)

Kram
Helen

Unknown sa...

Ja ja perfekt!
Ska hålla pysselrummet i ordning så du rymms :)

 
Google+