tisdag 14 december 2010

Gästdesigner hos Andrine & Marens


Jag har fått äran att leka med japansk tejp åt den fina webbutiken Andrine & Marens Landhandleri och det blev ett lila adventskort med en stjärna på.

I have had the joy of beeing a guest designer at Andrine & Marens webshop and I made a lilac advent card with japanese tape.


Inne i kortet satte jag fast ett litet kuvert med tejpen där man kan lägga en peng eller presentkort. Stämplat med mina egna teststämplar och stjärnor av min egen serie "Floweret" också.

Inside the card I put a small envelope for a gift vocher or a secret greeting, I have stamped with my own line of stamps borth the words and the stars.


Besök gärna deras BLOGG och WEBBUTIK för mer om japansk tejp med mera!

Please visit their BLOG and SHOP for more about the tape!

1 kommentarer:

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs sa...

This is so fun, funky and gorgeous all in one! I LOVE the purple and black combo!!!

 
Google+