onsdag 11 augusti 2010

gothbrudar


Kennydownloads har så coola goth-tjejer och andra figurer. Det är roligt att blanda dem med alla dessa gulliga motiv som finns, får lite överdos av söt och sockrigt ibland och då kan en gothbild vara precis vad jag behöver för att komma på rätt köl igen.

Jag lyckades spara filen jag köpte som ett felaktigt filformat suck så jag väntar på att deras kundtjänst ska fixa det åt mig, men går det inte får jag väl köpa den igen, den kostar 3 dollar ocu idag var det ca 22 spänn via paypal.

Jag har lite bråttom att få pinupan så jag har måla av henne - vilket man inte ska göra men jag har ju betalt för henne och behövde henne och klantade mig... ska bara inte visa upp min avbild och den ska jag bara ge till mannen i huset så den sprids inte så långt men dåligt samvete har jag ändå... (det är inte hon på bild ovan jag har ritat av)


0 kommentarer:

 
Google+