söndag 28 mars 2010

Kort & kuvert

Hipps svisch gick en vecka och igår var det åter igen lördag och då hann jag stämpla lite och det blev till ett nytt uppslag i produktväg, en förpackning med fem kort med kuvert.


Såhär ser förpackningen ut, lite vårigt gräsigt i denna variant.

Inne i omslaget finns det kort med grattis, gratulerar (två sådana varanter för jag hoppas det är flest som behöver firas!) och ett tack...


...här var allihopa i en hög med grattis längst fram...och "Lycka till" syns lite skymd och det sista kortet har "Tänker på dig".



Himmel med moln, bark, gräs och vatten är de omslag som finns jussssst nu.

Stämplarna jag använt är mina egna som jag ritat och tryckt upp, blommorna gjorde jag 2005 tror jag eller var det 2004?
Tror jag ska sätta priset vid 99:- för en förpackning men jag vet inte var jag ska lägga ut dem till försäljning...

Igår snöade det HELA dagen och jag skottade tre gånger framför dörren men nu är det bara att gå ut och skotta igen. Det är härligt med snö men tja.

1 kommentarer:

Fjällmor sa...

men oh så fina muskler vi får av allt skottande


;-)

 
Google+